Seakayaking , Backcountry Skiing , Mountain Trip ...... It's My SLOW LIFE
スポンサーサイト
紫空
The east sky became bright when I spent time dimly because I had got up early very much.

I felt like seeing Rising Sun and came to the yacht harbor nearby.
I have often taken a walk before here before beginning a kayak.
A promenade was made all too soon along the quay.

When I arrived here, the sun was covered in a cloud which flows by terrible momentum.
The rough sea told me that I was still in the midst of a typhoon.

P1000003.jpg
変な時間に起きだしてしまったのでぼんやり時間を過ごしていると、
東の空が明るくなってきました。

明ける空が見たくなって、近くのヨットハーバーに来てみました。
ここはカヤックを始める前に海に憧れてよく散歩していたところです。
いつの間にか、岸壁沿いに遊歩道ができていました。

ここについたころには、太陽はものすごい勢いで流れる雲に隠されていました。
荒れた海は、まだ台風の真っただ中だと教えてくれました。
関連記事
コメント
この記事へのコメント
hanaさん
昨日は雲の演出がすごくて、いろんな表情の空を眺めることができました。
ボクと同じ時を狙って岸壁に来られていたカメラマンも!!
みんな、みたい空があるんですね~。
不思議ですね~♪


2012/09/18(火) 22:38:04 | URL | mouji #kDLYiXOQ[ 編集]
昨日、帰宅するとき海のずっと向こうの遠くの雲が
凄く分厚くて、キレイで暫くの間見ていました。
自然の力は時に残酷ですが、また美しいものを
見せてくれますよね。
2012/09/18(火) 21:48:27 | URL | hana #-[ 編集]
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
この記事へのトラックバック
